söndag, augusti 01, 2010

Dyr saft, klar hjärna

Idag är jag mest av allt seg och varm. Inte särskilt bakis, vilket förvånar lite eftersom jag lyckades få i mig ganska många (dyra) drinkar under kvällen igår. Men jag var rätt övertygad om att jag lagt pengar på dyr saft när jag for hem, det kändes så iaf. Man kanske ska hålla sig till vin och öl som man vet innehåller det de ska, trots allt. Nu blev det mest Visakortet som påverkades. Och det lite för mycket, känner jag idag. Så har jag nån bakfylleångest är det mest över hur jag ska få månaden (som börjar idag) att gå ihop. Men det löser sig säkert...

Solen tycks ha kommit tillbaka och det var omöjligt att sova särskilt länge pga värmen i sovrummet. Just nu sitter jag framför "Liftarens guide till galaxen" på tv och väntar på att M ska vakna till liv. Sen får jag väl se om jag blir med ut till katterna eller om jag stannar här och städar (oh the joy).

Inga kommentarer: