måndag, augusti 09, 2010

Can't wait!

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Fast jag blev så ***** illa berörd av slutet på förra säsongen. Alltså illa berörd på riktigt. Kändes så spekulativt, äckligt, spekulativt ... ja, och inte alls på ett sådär genomtänkt - bra manus som skakar om - sättet.

Säsong 2 var dock en av mina stora serie-upplevelser. Helt fantastisk - ja, i sin genre förstås ...

Måste nog fundera en vända om jag vill och orkar ta mig an en omgång till med Dex.

Hörde förresten att Dexter (skådisen alltså), är ihop med Syrran (skådisen, alltså), men det vet väl antagligen alla redan om, jag är alltid sist med sån info.

Sara sa...

Ja, det är så sant. Det var helt klart en gigantisk spark i magen. Men jag upplevde det nog som bra ändå, även om det berörde på ett oväntat sätt. Och samtidigt tycker jag att de lyckades hålla intresset och spänningen uppe hela säsongen, vilket tycks vara lite sällsynt numera.

Haha, jo det är nog rätt känt även om det inte nått alla än. De gifte sig väl dessutom i våras vill jag minnas.