torsdag, april 02, 2009

I samma status som ComHem-uppkopplingen

Om möjligt känner jag mig ännu sämre ikväll. Har sovit en stund i soffan men vaknade frusen och väldigt eländig. Supergnällig känner jag mig. Orkar knappt ta mig mellan sängen och badrummet. Det lär nog inte bli nåt jobbande imorgon natt i vart fall.

Mattias skulle raida ikväll men lagom tills dess att det skulle börja började ComHem strula i vanlig ordning. Antingen går nätet hysteriskt långsamt eller inte alls. Jag har ft snott åt mig det mobila nätet, som inte räcker till att spela på, för att kolla mejl från sängen. Så en gnällig sjuk sak och en irriterad/arg och ivrigt mumlande sak i samma lägenhet. Great.

Känner inte för någonting, orkar ingenting och vill inte bara ligga och glo i taket. Ingen film lockar och jag har redan sett färdigt det som finns att se av United States of Tara (håller ff), Grey's Anatomy (konstigt tårframkallande och spännande) och Desperate Housewives (så frustrerande slut på senaste avsnittet). Scrubs och TBBT är sett sen tidigare såklart. Så what now? Jag är inget bra på att vara sjuk. Kan fortfarande inte skaka av mig känslan av lathet för att det är odiskad disk och saker kvar på to-do-listan samtidigt som jag är så slut i kroppen att jag knappt ids gå efter ett glas vatten själv och tvångsbloggar från en halvliggande ställning i sängen med datorn på en bricka. Blä, helt enkelt.

1 kommentar:

Unknown sa...

Lilla vän, jag får väl tipsa om två bra tv-program jag sett på sistone. De brukar ju gå att se på nätet nuförtiden. En brittisk dokumentär om skönhetsbehandlingar/operationer. En trevlig journalist som skall skriva om dessa och provar själv och blir rätt ...ja du får se själv! "Vackrare, vackrast! tror jag den hette, typ.
Den andra var "uppdrag granskning" i veckan om en hundras som inte var vad den såg ut som....