söndag, april 26, 2009

2/3 av jobbhelgen klar

Jag borde verkligen sova minst en timme till. Vet inte varför jag vaknade redan för en halvtimme sedan. Men nu är jag uppe. Får försöka lägga mig en stund till sen. Jag är supertrött. Det är en ganska jobbig helg på jobbet. De vill bara inte sova. Inatt har jag haft en boende som ropat/vrålat h e l a natten. Från kvart i tio igår kväll tills jag gick hem imorse en stund efter sju. Inget hjälpte. Och de andra var inte direkt sjusovare heller. Delvis pga att ngn skrek hela natten.

Så jag kände mig inte helt nöjd med min insats när jag störtade i sängen imorse. Men inte mycket jag kunde göra heller iofs. Dessutom tyckte jag mig höra en annan boende inatt. En söt liten dam som dog i torsdags. Strange. Jag hoppas att det betyder att hon har det bra.

Inga kommentarer: