torsdag, april 23, 2009

Våren är här!

Jag är alldeles trött i kroppen! Vädret visade sig på sin allra bästa sida med strålande sol och riktig vårluft. Så passande att Anna och jag bestämt att ses för att luncha på stan idag. Det var väldigt trevligt och superskönt att få vara lite social med någon på riktigt en stund. Prata en massa skräp (eller ja, vi har nog ganska seriösa samtal mest egentligen), spanade lite i affärer och åt lunch på Costas. Anna verkar som jag vara lite sugen på att fara iväg. Vi får väl se om vi kan göra nåt åt det. Om det så bara blir att fara till nån annan stad för att gå i affärer så vore det väldigt kul.

På vägen hem hade jag hög volym musik i lurarna och mådde så bra att jag tog en extra runda innan jag väl gick hem. Det var superskönt. Lite blåsigt nu men ändå helt okej. Första dagen utan vinterjackan faktiskt. Skulle behöva en ny vårjacka bara. Men vi får se vad lönebeskedet säger om det på måndag...

Nu ska jag ta igen mig en stund och sen är planen att vinterdäcken ska av bilen ikväll. Vår för hela slanten alltså!

Inga kommentarer: