tisdag, april 14, 2009

Klosterbesök kanske?

Den här dagen har då gått fort. Känns inte som att jag hinner med det jag vill göra riktigt. Men det är väl alltid så mellan arbetspassen. Det blir mest äta och sova. Fast äta har jag inte riktigt gjort än heller. Det känns som att mycket hänger nu och det blir inte bättre av att fler saker kommer upp som jag borde hjälpa till med, göra osv. Planen var att stiga av styrelsen i Fi för att få mer tid men av någon anledning känns det nästan som att det blivit tvärtom.

Jag längtar verkligen bort för tillfället. Skulle behöva semester. Vara iväg. Långt borta från en massa saker och måsten. Jag skulle vilja ha råd och möjlighet att fara iväg och bara förkovra mig i nån intressant stad, kultur osv. Slappa med någon otvungen människa vid min sida. Eller själv kanske. Jag vet inte. I need a vacation.

Inga kommentarer: