tisdag, april 07, 2009

Humor på återvinningen

Jo, måste ju berätta om min skrattattack idag när vi var på återvinningen. Det är ju som en stor plats där man åker till olika platser beroende på vad man har att slänga. Vi stod vid brännbart och jag noterade att det stod en ambulans före oss på platsen.

Jag: Vad gör ambulansen här?
M: Jaa (nickar mot skylten "brännbart"), det är ju nedskärningar vet du. Lika bra att köra direkt hit. Och du läste väl att krematoriet fick påbackning om sina utsläpp?

Kanske inte jättekul såhär, men jag tyckte då att det var hilarious just då...

2 kommentarer:

Bloggerskan sa...

Heheheheeeee... Det är ju skitkul! Bara att köra in en ambulans där är ju stor humor!

Sara sa...

Ja visst var det ganska kul? Jag vet ff inte vad den där ambulansen gjorde där... =)