måndag, april 27, 2009

Att lätta upp det grå

Denna gråa måndag har spenderats delvis på Ica Maxi där jag handlat mat för hur mycket som helst. Det blir ju gärna så när en massa förbrukningsvaror tagit slut. Men nu har jag påfyllt med allt från tandkräm och kattmat och ett grönsaksfyllt kylskåp igen. Yeay! Det var högst organiserat handlande också. Jag hade en väl utformad inköpslista som var sorterad efter var i affären allt finns. Det ni! Kontrollfreakande är great ibland! Och det gjorde faktiskt hela grejen enklare.

Sen bestämde jag alldeles enväldigt att vi skulle slå på stort (i ett pinsamt försök att bräcka de där sms:en jag får från Italien ;) och köpa takeaway från det indiska himmelriket Gandhi. Så gott! Så nu har vi nån slags paltkoma här. Underbart. Nu ska jag tillåta mig själv att bara slappa resten av kvällen.

Inga kommentarer: