onsdag, april 08, 2009

Hey you weirdo people!

Hm, länkarna till artiklarna om Annika Östberg Deasy drog visst hit oväntat många läsare. De flesta är varmt välkomna. Men, på förekommen anledning vill jag ändå förklara att jag inte publicerar alla kommentarer som kommer in bara för att ni kommenterar. Jag publicerar inte reklamlänkar, inte påhopp på mig som person och inte inlägg som går helt utanför ämnet eller det mitt inlägg handlar om. Jag publicerar inte heller påhopp på homosexuella (hur nu det har med Annika att göra), sexistiska inlägg eller allmänt crazy stuff. Ifall ni inte visste.

2 kommentarer:

Bloggerskan sa...

Jag orkar inte läsa sjuka inlägg från idioter som dels är anonyma, dels inte riktigt navlade. Så jag har medvetet låtit bli att skriva om Annika då hennes fall verkar dra till sig människor med starka projiceringsproblem.

Sara sa...

Nej jag brukar ju ha antennerna ute och akta mig för sånt, men inte den här gången...