måndag, juli 04, 2011

Dude, I want my car!

Hm, vaknade just upp efter nästan tio timmars sömn, what's up with that? Ska jag behöva sätta klocka nu också? Annars har jag ju vaknat och stigit upp så tidigt nästan varje dag.

Men det kanske gör detsamma. Det blåser lite kyligt och himlen är full av moln så sådär väldigt soligt och fint kan jag väl inte säga att det är. Hade vi nu bara haft min bil så hade jag kunnat lasta in lillsyrran och farit iväg på nån dagstur nånstans i Västerbotten dit vi inte varit förut, det hade det varit perfekt väder för. Eller hälsat på hos lammen i Sikeå (hos M:s syster). Eller vadsomhelst. Men se bilprovningen tycks gå på lågvarv i sommar, alternativt vill resten av Sverige besiktiga sina bilar samtidigt, för i flera veckor nu har det sagts att tidigaste tiden som finns är i mitten av augusti. Jag ger dock inte upp hoppet. Inte än. Och om en vecka får M (förhoppningsvis) semester så då har vi ju hans bil.

Inga kommentarer: