måndag, juli 18, 2011

Jag skulle kanske...

Jag har haft ett lite halvhemligt projekt i tankarna under semestern. Inget som har med städning och/eller röjning av något slag att göra den här gången. Nä, för trehundrafemtiosjunde gången funderar jag på att dela upp min blogg och göra en filmblogg vid sidan av. Inte för att behovet inte redan är tillfredsställt av alla andra tusen filmbloggare utan mer för att jag själv tycker om den delen ganska mycket men ständigt får tänka mig för så att film- och tv-inläggen inte ska utplåna den här bloggen som inte alls hade det som ursprunglig idé.

Men beslutsångest är mitt andranamn så naturligtvis har jag fastnat vid två rätt avgörande frågor: 1) göra en vk-blogg eller en alldeles egen wordpressblogg? 2) namn på bloggen?

Så tills dess att jag kommit på det (jo jag fiskar lite lätt efter goda råd) blir det ingen ny blogg. Kanske får jag avsätta tid då jag helt enkelt funderar tills jag knäckt svaren.

Inga kommentarer: