onsdag, juli 27, 2011

Snart är allt som vanligt igen

Inte så väldigt mycket städande blev det idag, men högvinsten var att jag lyckades sova ett par timmar. Känns vettigt inför natten som kommer. I vanlig ordning har jag huvudvärk, spända käkar och är nervös för att återvända till jobbet. Jag vet att det alltid är så, jag vet att det alltid går över väl på plats, men likafullt känns det som att jag inte kommer ha en susning om vad jag ska göra när jag kommer på jobbet. Som om allt vore nytt igen. Och så väldigt mycket förändringar brukar det ju inte vara på jobbet. Så det blir att ladda väskan med tigerbalsam och voltarenkapslar om det här ska gå vägen.

Jag ser fram emot helgen dock. Det ser ut att bli trevligheter både fredag och lördag. Jag försökte mig på att få en klipptid före dess idag men det var närapå omöjligt med alla semestertider. Jag hoppas fortfarande, men det ser mörkt ut.

Inga kommentarer: