fredag, juli 29, 2011

Fredag!

Precis som igår vaknade kroppen klockan 12 idag, trött som en gnu men inte sömnig nog för att sova vidare. Så nu har jag varit uppe en stund och tänker att jag lika gärna kan stanna så. Kvar i sängen ligger mannen som var ute igår och som antagligen sovit ett gäng timmar redan när jag kom hem imorse. Han sover dock som om det vore det enklaste i världen, orättvist!

Funderar på om jag ska bege mig ner till stan och se om det finns nån drop-in-tid hos nån frisör. Skulle verkligen behöva göra något med den här trasselmanen. Jag vet inte alls vad jag vill göra, jag känner nästan för något halvdrastiskt, men samtidigt så gillar jag ju mitt hår lite. Och vill kunna fortsätta sätta upp det på jobbet. Dilemma, helt enkelt. Har jag tur kanske jag hittar en frisör med goda råd att ge. Vi får se.

Ikväll är det nån form av utekväll som gäller. Först en grogg hos Simon (som lär räcka för undertecknad fram till jul, eller nåt) och sen middag ute med han, Johan (med fru, förhoppningsvis) och M på Invito. Ska bli väldigt trevligt. Och gott, hoppas jag. It's friday!

Inga kommentarer: