söndag, juli 31, 2011

Bridesmaids!!

Lång dag. Ids inte berätta om allt ikväll/inatt men avslutningen var verkligen pricken över i:et. Har just kommit hem från bio i stan, vi såg Bridesmaids och den var hysteriskt kul. Mer än vad jag hade hoppats på. Och både syrran och M som var skeptiska och inte alldeles lättövertalade att bli med och se den från början tycktes älska den också. Roligaste och mest igenkännande kvinnoporträtten i en komedi ever! Jag hoppas Kristen Wiig fortsätter att både skådespela och skriva manus länge länge. Jag skulle iofs lätt betala för att se om den här på bio ett par gånger till snarast möjligt.

Och så söta Chris O'Dowd, jag har sedan länge en obotlig crush på honom. Humor är banne mig det mest attraktiva som finns.

Ikväll somnar jag som en glad och road jänta.


Inga kommentarer: