söndag, juli 17, 2011

En trevlig heldag senare

Gårdagen var lyckad på alla plan, skulle jag vilja säga. Familjesammankomsten hos M:s föräldrar i skärgården löpte på bara bra, alla tycktes nöjda med all mat och det var bara väldigt trevligt. På kvällen hade jag sen bokat in middag på stan med bästaste Ulrika och Anna. Vi åt gott, drack gott, skrattade gott och dansade en del (2/3 av oss i vart fall). Som vanligt väldigt trevligt.

Så himla kul att få höra mer om U:s treveckorstrip från Miami till NY! Jag hoppas att vi får se lite fler bilder och videos från trippen vid nåt annat tillfälle. Normalt sett kanske inte det är just vad man brukar drömma om efter att någon annan varit iväg på en resa, men den här resan är lite speciell. Och U verkade väldigt nöjd.

Ja, det blev en lagom kväll i alla avseenden. Jag gjorde mig själv nästintill pank men det var det värt. Och mera ståhej med tjejerna är planerat, det känns bra.

Inga kommentarer: