onsdag, juli 20, 2011

Kära dagbok...eller nåt

Skön dag idag. Väldigt soligt och fint. Vi har hunnit med mycket; en tur till stan, en tur till lägenheten (som jag snart glömt att jag bor i), inte mindre än två eftermiddagslurar för undertecknad samt middag hemma hos M:s föräldrar. Och en hel del övningskörande då. Trevligt och bra på alla vis. Däremellan har jag läst min bok (och somnat i den, en gång på gräsmattan och sen inne i sängen) som kanske tom är bättre än vad den första var. Lite tjockare dock så jag har ganska långt kvar.

Nu sitter syrran och jag nere i den snart-färdigröjda källaren (numera media/gäst-/Bea-rum) och bråkar om jordgubbarna i skålen mellan oss medan vi spelar WoW. Jag funderar på att snart överge henne för att se färdigt del 1 av Harry Potter i sängen istället. Såg första halvan igår kväll och var rätt nöjd (efter att jag försökt komma över hur små skådespelarna var när det hela började!!!).

Inga kommentarer: