söndag, maj 10, 2009

Vad gör man i Stockholm?

Det var som väntat en kul kväll. Det höll sig drägligt varmt även för en frusen som jag, ganska länge. Stockholm är inte så dumt ändå. Det har sin charm, får väl erkännas.

Men det blev ganska tidigt, jag var ordentligt trött (som vanligt efter möten, det suger verkligen musten ur mig) så jag sov nog kring midnatt. Kanske låter trist för en lördag men idag är jag pigg och i stort sett färdig redan för att göra nåt annat. Frågan är bara vad vi ska hitta på? Gusten tycks ha flytt fältet ett tag så det blir väl jag och Miss J som gör Sthlm idag. Vad gör man en sån här solig dag? Besöker man nåt, ser man nåt eller bara hänger man nånstans? Jag har SL-kort men inte så väldigt mycket pengar i övrigt så det får bli nåt billigt. Ska försöka inventera kultursidorna på nätet kanske i jakt på en skojig dag.

Inga kommentarer: