fredag, maj 15, 2009

Valet är fixat! Fi klart för EU!

Jag har tillbringat en viss tid i sängen idag. Tänkte jag skulle försöka sova så att jag är redo för 30 timmars nattarbete under helgen. För att orka med det förväntade stöket.

Iaf så drömde jag vid lunchtid att vi/Fi redan fått en plats i EU-parlamentet, att det var klart och att vi därför inte behövde springa med valsedlar och annat längre. Vår plats var säkrad. Min första tanke var; "åh, så då behöver jag inte fortsätta med allt gratisarbete mer?". Super-ego naturligtvis, men ganska ärligt.

Min dröm är dock inte sann, än. Vi måste delta i valrörelsen som alla andra. Problemet är väl bara att så få låter oss göra det.

1 kommentar:

Emma sa...

tror nog att det var en sanndröm det där :)
men helt rätt att det krävs arbete! bara några veckor kvar nu!