torsdag, maj 07, 2009

Att göra en njutfull plåga kort

Jag har bestämt mig för att se färdigt de två sista säsongerna av Six Feet Under så snart som möjligt. Lite som att dra av ett plåster snabbt. Sen måste jag se något roligare. Men det går lite långsamt att få dem från Lovefilm; det är så få avsnitt på varje skiva (man får inte en säsong i taget utan en dvd-skiva, som oftast innehåller 2-3 avsnitt), så jag tänkte att videobutikerna i stan borde ha dem till uthyrning. Men inte. En massa andra serier fanns men naturligtvis inte just denna. Och den är tydligen för gammal (utan att ha kultstatus för då hade det också funkat) för att finnas för nedladdning i hyfsad kvalité. Så jag får helt enkelt vänta snällt vid brevinkastet.

3 kommentarer:

Bloggerskan sa...

Ojojoj, är det en bra idé? Den sista säsongen är ju rätt tung. Fast fan vad bra den serien är!

Sara sa...

Åh men åh inte säga så! Måste jag kanske anlita en bisittare eller en terapeut redan nu? Kanske skulle ta det lugnt då. Men vad mer hemskt kan hända liksom? Usch...

Bloggerskan sa...

You wait and see... Det handlar ju trots allt om dödens hantlangare. ;)