tisdag, maj 19, 2009

Sara testar Shakti

Oj, det var en weird upplevelse! Försökte lägga mig på spikmattan (el Shakti som det heter) en stund. Läste på internet att man skulle ligga mjukt (och inte på golvet som jag trodde) och att det skulle göra ont en kort stund först. Jag provade att lägga min nakna rygg på mattan och aj som f-n vad ont det gjorde!

Tyvärr så ont att jag faktiskt inte stod ut att vänta på att det skulle bli bättre. Det liksom brände som eld. Så jag tog en t-shirt på och skillnaden blev lite för stor egentligen. Efter en stund lyfte jag upp tröjan halvvägs och led genom smärtan. Två minuter senare sov jag djupt. Hur skumt som helst. Jag kan inte säga att det slutade göra ont egentligen, men det blev bättre. Det känns fortfarande (jag vaknade efter en halvtimme) där ryggen var bar nu när jag just stigit upp. Det känns liksom varmt. Jag önskar jag legat med hela ryggen bar. Nästa gång, kanske.

Inga kommentarer: