tisdag, maj 05, 2009

Det gäller att se framåt

Inte mycket bloggat idag heller. Har mest sovit faktiskt. Hade en ganska stökig natt på jobbet igår. Dessutom hade jag inte lyckats sova innan så när jag kom på jobbet på kvällen hade jag varit vaken sen strax efter sju på morgonen. Inte alldeles bra. Vid tretiden när det faktiskt vart en lugn timme var jag så trött att jag knappt kunde hålla upp ögonen. Fick gå ut på balkongen en stund och nadas frisk luft (det är alltid slut på syre på mitt jobb) vilket faktiskt gjorde susen.

Så jag stupade i säng imorse och sov förbi alarmet och vaknade först kvart över fem. Inte mycket tid att få saker gjorda på alltså. Men det var skönt att sova. Och så såg jag sista avsnittet på säsong 3 av Six Feet Under (och har mersmak såklart, två säsonger till finns det!). Nu har jag bara denna natten också sen är jag ledig 6 nätter tror jag. Stockholm till helgen också. Jag har en förhoppning om att kunna hitta på nåt kul (men billigt) med sambokillarna jag flyttar in hos under helgen. Vi får väl se. Lite miljöombyte blir det i vart fall, även om Sthlm känns lite som mitt andra hem numera.

Nu; back to work!

Inga kommentarer: