tisdag, maj 12, 2009

Borta kiss på t-centralen, hemma kiss i köket

Hemma igen. Som lite både och. Jag tror att man oftast ska vara iväg tillräckligt länge för att bli lite less och vilja åka hem. Eller så är det nog för mig i vart fall. Det kan bli lite halvt annars, tror jag. Det var kul och skönt att vara iväg, men det är skönt att vara hemma också.

Och "någon" (dock inte M, utgår jag ifrån :) hade kissat på köksgolvet som en stilla protest mot min icke godkända frånvaro i helgen. Jag tar det som ett kärlekstecken. Vem har sagt att sådana alltid måste vara av den mest trivsamma sorten?

2 kommentarer:

Bloggerskan sa...

Tycker det är intressant att du vet vem av dina härskarinnor det är också!

Sara sa...

Hehe jodå, de är så pass olika peronlighetsmässigt och efter alla dessa år vet jag vem som använder sig av vilka metoder.. =)