lördag, maj 30, 2009

Wallpaper Clocks

Tänkte denna lördagsförmiddag tipsa om lite skojiga desktop wallpapers. Wallpaper Clocks är alltså wallpapers med inbyggd klocka, varpå wallpapern uppdateras varje minut. Det kräver lite kraft av datorn men jag tror att de flesta klarar det fint. (Och nej, jag är inte sponsrad på nåt vis.)

Den här, "Ghosts", har jag haft en tid. Lite söt. (Klicka för större)

"Lettereater" mitt val för dagen

"Save the Planet"

Egentligen är jag sugen på nåt annat nu, har haft de här ett tag, men jag gillar dem och tänkte iaf tipsa om dem. Själv tror jag att jag ska jaga rätt på nån snygg, stilla svartvit bild. Kanske hör ihop med mitt plötsligt ökade sug efter att fotografera svartvitt igen? Alla andra är ju så konstnärliga nuförtiden...det verkar smitta.

1 kommentar:

camilla sa...

Hej hej. allt bra med dig? :D kram