tisdag, maj 19, 2009

After lunch!

Så, lite nöjdare, lite mer avslappnad en lunch senare. Anna och jag mötte dessutom Rainmond i dörren till Rost där vi tänkt luncha så vi satt alla tre tillsammans på uteserveringen, vädret till trots. Det såg kallt ut men det var ganska skönt trots att himlen är solfri idag. Och det var trevligt, avspänt.

Dessutom blev jag oväntat bönhörd. Fina Anna-Panna hade visst en spikmatta liggande hemma som hon hade med så att jag kan prova ett tag innan jag slänger ut en massa pengar på en egen. Hur bra är inte det? Alla skulle ha en Anna.

Jag har dock inte hunnit testa än. Jag la ut den på golvet och genast kom två kissar fram och....det var inte så bra kanske. Katter är kameleonter och låtsades som att det inte var så illa, men viss panik uppstod när de inte kunde hitta en fläck att sätta sina tassar på utan att det gjorde ont. Nu lär de vara sura på mig resten av dygnet för att jag tagit med en så evil sak hem.

Inga kommentarer: