lördag, maj 30, 2009

Okej, solen är rätt skön, men sen då?

I övrigt händer inte så mycket. Känner mig nog lite uttråkad/ensam idag. M är i Ratan och städar i byn idag (kungen ska ju komma...). Lägenheten ser ut som ett bombnedslag och jag vet inte var jag ska börja med alla saker. Har diskat nästan allt (blev så varm att jag fick avbryta), kokat fisk till tre nöjda damer som nu ligger i fiskkoma på balkongens skuggigare del och så lagar jag lunch till mig själv.

Kanske skulle ta tag i att byta kedja på cykeln? Har inte riktigt full koll på hur men det kanske löser sig?

Ringde "miss J" i sthlm också och det visade sig att han satt i segelbåten och hade ungefär lika tråkigt. Kanske skulle glömma det där med höghastighetståg och koncentrera oss på att utveckla teleportering istället? Funkar skitbra i WoW iaf. =)

Inga kommentarer: