fredag, maj 08, 2009

Resande barnens dag?

Nu har jag suttit på X2000 en liten stund och även här är det ett par barn precis bredvid. Men de är mer åt det söta hållet och funderar över om man inte egentligen åker hem om man åker baklänges? Mamman har dessutom preparerat med sagoböcker och målarsaker så de stimuleras hyfsat. Skönt, tycker Sara och funderar över om barn verkligen är hennes grej egentligen...

När jag ändå smågnäller lite måste jag beklaga mig över att mitt blodtryck bestämde sig för att inte existera typ just idag. På bussen var jag yr och rent svimfärdig trots att jag satt stilla. En stund var det så illa att rörde jag på huvudet för mycket svartnade det för ögonen. Nu har jag följt Annas råd och ätit lite lakrits, samt försökt få i mig fika trots mindre illamående och nu börjar det bli bättre.

Insåg just att min handsfree till mobilen går att göra om till "vanliga lurar" så nu ska jag se nåt Desperate Housewives-avsnitt på datorn, tror jag.

Inga kommentarer: