söndag, oktober 23, 2011

Och plötsligt blev kvällen mindre trist

Igår kväll kul, ikväll lite uttråkad. Hängde en stund på youtube och försökte hitta roliga intervjuer från blandade amerikanska talkshows (inte Oprah-talkshows utan mer Conan, Letterman, Fallon, Ellen osv) med intressanta/roliga kändisar. Men det är lite av en djungel, speciellt som jag sökte lite nyare inslag. Men så hittade jag via en annan länk samtliga gäster hos Conan O'Brien! Tydligen lägger de ut alla inslag med intervjuer (och annat, verkar det som) efter att showen sänts och det går, hör och häpna, att se även utanför USA (vilket annars är ett vanligt issue). Så det är mitt tips till er ikväll (om det nu inte redan var vida känt vill säga), perfekt för tråkiga kvällar.

När jag får ork ska jag söka vidare och se om även övriga har gjort samma sak (Ellen har en egen "kanal" på youtube, så de är enklare att hitta).

Nyss såg jag när Will Arnett gästade Conan nyligen och det var väldigt roligt. Han är en hysteriskt rolig man, det är synd att det inte alltid kommer fram i de komedier han medverkar i.

Inga kommentarer: