måndag, oktober 03, 2011

Godmorgon!

Är rätt nyligen hemkommen från jobbet där det som vanligt var superstressigt de sista två timmarna. Kroppen tackar som ödmjukast för att det är just då det sätter fart som mest, den gillar verkligen det. Den känner sig lättstartad och smart just då. Eller kanske inte? Hm...
Sitter och funderar över om jag ska äta frukost eller bara stuva mig i säng direkt. Är småhungrig men trött. Å andra sidan har inte syrran stökat sig till skolan riktigt än så jag kanske borde äta nåt om jag ändå inte kommer kunna somna. M sov i stan inatt men jag missade honom med en kvart, han skulle iväg tidigt och hjälpa en kompis med flytt. Han lämnade dock kvar en blöt handduk på sängen som en påminnelse om att han nyss var här... eller nåt. Stressad, gissar jag.

Ikväll måste jag fara tidigt till jobbet. Vi har möte halv sju så det blir 12,5-timmars pass nu igen. Skön start på veckan. Men snart är det långledigt en vecka, ser fram emot det. Speciellt en helledig helg känns väldigt lockande.

Inga kommentarer: