tisdag, oktober 11, 2011

Tisdag

Sicken blandad dag det blev idag. Jag har fått mycket gjort, både nödvändiga saker och roliga saker. Till det nödvändiga hör rensningen av lägenhetsförrådet i källaren och hallen. Det är starten på en större rensning, dels för att bli av med en massa skräp och dels för att kunna förvara saker i förrådet som idag häckar i sovrummet alldeles ocharmigt. Jag har också haft en eftermiddag på stan med goda vänner och syrran som vi just avslutade med middag ute.

Till det sämre idag så har huvudet varit lite ockuperat av trista påminnelser, jag snörvlar plötsligt som en tok och känner mig lite hängig, mobilen bråkar (slut på internminne och slut på saker att radera som jag inte behöver/använder) och som extra grädde på moset lät bilens bromsar plötsligt märkligt på väg hem ikväll. Och inte bromsarna som bromsskivorna utan snarare abs:en. Snälla snälla, låt inte bilen bli trasig igen!

Inga kommentarer: