torsdag, oktober 27, 2011

Life's Too Short

Via Opassande på Google+ (visst förstår ni att det är där man ska hänga??) hittade jag klipp från den kommande serien Life's Too Short med Ricky Gervais (och Stephen Merchant) som fick mig att skratta rätt högt. Bakgrunden är såklart från Golden Globe som Gervais har varit värd för två gånger i rad (det talas om en tredje nu) och fått utstå en massa kritik efter för hans genuina elakheter. Personligen har det tagit en viss tid innan jag tagit mig an och greppat Gervais, jag antar att den inbyggda instinkten att inte skratta åt elakheter har varit stor. Men efter att ha sett mer av honom, följt honom på twitter osv så har jag tagit till mig hans humor allt mer. Och förra Golden Globe var hysteriskt kul (utan en kul och bra värd är de där galorna inte så mycket egentligen). 
Allt är inte kul med Gervais (ibland tangerar han gränsen väl hårt) men det här gillade jag. Bakgrunden till nedanstående klipp hittar ni här.


Inga kommentarer: