lördag, oktober 15, 2011

Lördag, serrni!

För den som håller koll; nu har snörvlandet och tröttheten fått sällskap av sporadisk hosta också. Men fortfarande är jag inte sjuk. Om man till det lägger att min bil är ur funktion under jobbhelgen, lite mensvärk from hell och alldeles för lite sömn idag så borde det resultera i en rätt sur Sara. Men inte då!

Märkligt nog är jag på rätt bra humör*. Har övningskört med lillasyster (getting better), hämtat upp M på landet och sen farit och ätit lyxig (som alltid) middag hos hans föräldrar. Jag borde ha sovit mer, det är sant, men efter att ha blivit väckt av att grannen kissade (!) vid 14-tiden idag så blev det inte mer. Jag hoppas att det ska gå bra att hålla sig vaken inatt ändå. Men visst, jag är ganska trött redan nu.

Jag har nu packat ner en låda färsk blomkål (mumma, av någon anledning), ett nyinköpt garn (to keep my hands busy när det snarkas på andra håll) och lite av resterna från gårdagens lördagsgodis-en-dag-i-förväg. All set för jobbnatt alltså!

*Det slog mig just att en viss övertrötthet kan finnas som orsak till detta också

Inga kommentarer: