torsdag, oktober 27, 2011

Inspekterad och besiktigad

Eftersom M:s bil fick punktering i tisdags morse (dessa bilar...) när jag ursprungligen skulle till sjukgymnasten blev det uppskjutet till idag. Det blev ett bra möte, även om jag verkligen ogillar hela den där klä av sig, behövas klämmas på och studeras noga-grejen. Speciellt i ett behandlingsrum som sjukgymnasten hade klätt i sina diplom från allehanda avklarade nationella cykel-, löpning- och simningstävlingar. 
Jag ska inte gå in på tråkiga detaljer över vad som är galet med mig rygg, men jag kan säga så mycket som att jag nu förstår bättre varför den säger ifrån. Jag har inte varit snäll med den. Klart att den ger upp om all kraft och styrka fokuseras på ett enda ställe istället för att jämnas ut över hela ryggen. Jag förstod dock inte riktigt det där med att svanken flyttats upp en bit i ryggen (och därför sitter för högt), kan man verkligen göra det?

Det blev ett konstruktivt möte i vart fall och fler ska det bli. Ganska många fler, tror jag. Jag tror och hoppas att jag hamnat i rätta händer.

Inga kommentarer: