torsdag, oktober 06, 2011

I blame Blund

Jag som tyckte att jag kämpade mig upp hyfsat tidigt idag i syfte att vända rätt dygnet. Nu sitter jag ändå här mitt i natten och ströläser saker i nån slags flykt från sängen. Det finns nämligen få sömnrelaterade saker som är värre än att lägga sig och vrida sig som en orm för att herr Blund inte behagar anlända i tid. Alla hjärnspökens hämnd. Och det är så jag gissar att det skulle bli om jag gav in.

Jag var i vanligt ordning hemskt trött vid 21-22-tiden men stannade uppe och umgicks med mina nerdiga onlinevänner "bara en stund till" eftersom det blivit så lite sånt den sista dryga veckan. Så jag får skylla mig själv.

Saknar M också och hoppas att vi kan vara på samma plats imorgon kväll så att jag kan få se säsongspremiären av Dexter nån freaking gång.

Inga kommentarer: