onsdag, oktober 05, 2011

Sara-rage

Tror att jag kanske måste jobba på den rage som uppkommer så snart nätet går ner hemma. Korta stunder, fine, men när det som ikväll inte funkar på flera timmar så går jag lite nuts. Men till mitt försvar så är ju allt jag sysslar med på nätet typ.

På den goda sidan så fick jag anledning att sticka klart mina handledsvärmare medan jag tittade på tv-serier på datorn under nätets bortavaro. Synd bara att de inte blev bra men då har jag en anledning att göra nya nästa meltdown...

2 kommentarer:

Iréne JB sa...

Lite gott i att det krånglar. Handledsvärmare är verkligen den perfekte tv-stickningen. Om man nu inte envisas med att göra något komplicerat mönster.

Sara sa...

Haha, nejdu, inga avancerade mönster. Inga mönster alls, egentligen. Väldigt basic och eget påhitt. Men rätt mycket för stickandets skull å andra sidan.