torsdag, oktober 20, 2011

Dagens upptäckt!

Sedan Charlie Sheen försvann från Two and a Half Men har jag börjat följa serien lite i nyfikenhet för hur den ska utvecklas med Ashton Kutcher som inhoppare. Hittills måste jag säga att jag tycker att han sköter sig bra och att det funkar. Jag hade ju svårt för serien tidigare just pga det sorgliga i att Sheen mer eller mindre tycktes spela sig själv. Nu när han är borta har jag gjort en ny upptäckt; Alan (Jon Cryer) är ju faktiskt nästan ett större egoistiskt sleeze-as än vad Charlie någonsin var! Jag insåg det när jag såg veckans avsnitt. 
Men jag gillar Judy Greer som spelar exfrun till Kutchers karaktär Walden. Mer av henne!

Vi får se om det blir en serie jag fortsätter följa eller om den återgår till att ses bara när den råkar dyka upp på tv.

Inga kommentarer: