söndag, augusti 21, 2011

There's an app for that?

Jag är för övrigt väldigt fundersam över många saker just nu. Ungefär som brukligt om man är fröken Sara och det vankas höst. Hösten är som sagt en favorit, men brukar samtidigt innebära lite kli och framtidsfunderingar. Och just den här hösten känns det som att jag mer än vanligt är i behov av lite förändring. Jag vet vad jag vill förändra men jag vet inte hur eller riktigt till vad. Jag behöver nya, positiva utmaningar, lite ny inriktning och en ny källa att ösa positivt energitillskott ur. Det är allt för mycket som dränerar mig just nu.

Med risk för att låta som en viss Judy Garland-film så skulle jag behöva lite extra tillskott av både mod och klokskap den närmaste tiden (hjärtat har jag, kanske lite för mycket). Lite mindre av "klart-du-inte-klarar-det-den-här-gången-heller" och mer jävlaranamma.

Finns det nån webbutik för sånt eller? Eller kanske en app...?

Inga kommentarer: