söndag, augusti 07, 2011

Skobegär

Medan syrran i vanlig ordning sov bort hela (med betoning på hela) dagen smet M och jag iväg själva ner på stan och åt brunch på en alldeles lagomt ljummen uteservering. Söndagsmysigt på riktigt.

Vi strosade även igenom ett par av köpcentrumen och jag råkade springa på vinterskorna med stort V. Jag som annars alltid nöjer mig med sneakers med tjocksockar i (funkade dock sämre förra vintern, något som M nu använder i sin kampanj 'få-Sara-att-skaffa-vinterskor') blev lite förälskad faktiskt. M erbjöd sig att utvidga sin shoppingpresent men jag har redan fått mer än nog så jag lät dem vara på hyllan och hoppas att de finns kvar till nästa löning.

Look how pretty! Inte skinn, fodrade, lite sneakiga och jättefina! Sökte dem på nätet nu och såg att de även fanns i en bedårande tjusig röd variant. Vill ha!!!!

4 kommentarer:

Nika sa...

Skitsnygga! Jag tycker att M kan köpa dem åt dig nu så kan du betala tillbaka sedan. TÄNK om de inte finns kvar?! Du kommer att få sådan ångest!

Unknown sa...

Japp, köp nu, alltid bättre. De var av märket som mina förra favoriter var, såg jag. Rieker. Skönare skor har jag aldrig haft. Helt säkert!

Sara sa...

Arghn, jag vet ju att ni har rätt. Vilka var snyggast då? De röda med spännena (finns också i svart) eller de svarta med snörning? Can't decide!

Och ja, de var sjukt sköna...

Unknown sa...

Jag röstar rött på min mentometer. Mer ovanliga också, med spännen.