lördag, augusti 06, 2011

Lukta illa-dag

Idag är vi bjudna på surströmmingsfest hos Annapanna. Det ska bli illaluktande men trevligt. Jag har provat surströmming vid en av dessa årliga fester men jag vet inte om jag tyckte det var så speciellt. Inte dåligt men inte särskilt heller. Så vi ska fixa till nåt vegetariskt alternativ idag, det lät som att M hade nån plan på vad vi ska göra så jag följer mest med. Jag är också rätt sugen på att baka något, men det får vi se om jag ger in för eller låter vara till veckan.

Jag ska hämta mina nya jeans som fick bli kvar i butiken för uppläggning igår också. Ser fram emot det mycket. Jag har två par hela jeans sen förut och jag tycker inte så mycket om något av dem, så tillskottet var behövligt. Sen har jag förstås mina trasiga 'trasiga jeans' som jag borde fixa till eftersom de varit favoriter ett tag. Men jag vet inte riktigt hur man gör det på ett bra sätt. Får klura lite.

Inga kommentarer: