torsdag, augusti 25, 2011

Dagens te-tips!


För säkert två-tre år sedan drack jag ett übergott te hemma hos Anna & Uffe, som också tipsade om vart jag kunde hitta det. Men gjorde jag det? Nä. Men då och då sökte jag efter teet som jag alldeles för snabbt glömde namnet på och som dracks upp hos nämnda A&U väldigt fort.
Det här teet kan vara det eftersökta guldet! Jag vet faktiskt inte säkert för jag minns inte längre ens hur det första smakade (...) och det finns triljoner Pukka-sorter, men det här som jag köpte på Coop i MVG före helgen är i vart fall lätt på topp 3 över godast tesort ever. Om teer kan vara fylliga, sådär att man nästan känner sig mätt efteråt, då är det här det.

För att göra en löjligt lång story kort; köp och drick det här teet!

Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: