söndag, augusti 28, 2011

Message received, kroppen!

Inget nytt under solen idag direkt. Har nån form av myshelg med M på landet, vilket inte är fy skam. Vi hade väl tänkt lite annat den här lediga helgen också men jag är som inte på humör för just något när jag har såhär ont i huvudet och ryggen hela tiden. Igår kväll var det allt annat än kul. Inte ens voltarentabletterna hjälpte nämnvärt. Idag är det hyfsat men istället mår jag lite illa.

Jag pratade en del bryderi och höstplaner med M igår i hopp om att gnagandet skulle ge med sig. Jag tror att jag i vart fall fått lite stöd i mina teorier om vad och hur jag bör bete mig med de ofärdiga tankarna. Men sen ska det göras också. Tas tag i, och inte bara oroas inför. Det är som en annan sak det och där kan han inte hjälpa till. Men det löser sig, jag är långt ifrån uppgiven. Bara lite less och trött av all värk.

Inga kommentarer: