söndag, augusti 07, 2011

Ge mig tv-serier!

På tal om tv-serier så ser det fortfarande alldeles för skralt ut i min kalender*. Inte förrän i slutet av september börjar det se hyfsat ut. Samtidigt har jag en väldig massa serier jag inte sett färdigt alternativt aldrig börjat se. Jag trodde att jag skulle se åtminstone någon i sommar men inspirationen tycks ha saknats.

True Blood har ju börjat igen och flera säger att den är sevärd. Jag är skeptisk efter att jag ledsnade under förra säsongen men ska absolut se vad jag tycker om denna. The Big C går också men den har jag halkat efter i, lite oklart varför egentligen. The Guild har också dragit igång och där såg jag första avsnittet igår, lovande som alltid. Men än är det många serier som inte annonserat startdatum, jag hoppas att det ändras snarast möjligt.

*Jag använder myepisodes.com, perfekt för att hålla koll på sändningstider, -uppehåll och annat.

Inga kommentarer: