onsdag, augusti 03, 2011

Klippt!

Sådär. Nästan två decimeter kortare hår och än så länge känns det helt ok. Lite nättare, inte så tungt och därmed också lite lockigare. Jag kommer kanske vara less om en vecka igen så vi får se om det blir nåt mer vågat nästa gång. Som alltid när jag går till frisören fick jag lyssna till en stunds smicker för min hårfärg. Nu är det väl inte direkt jag som är upphov till den utan generna snarare, men jag suger ändå åt mig som en svamp och blir lite längre där i frisörstolen.

Trevlig och bra frisör fick jag också som kom med bra råd. Hon var väldigt pratsam till en början men när den här halvt osociala nattsuddaren hummat till svar några gånger så gav hon nog upp det här med svar och pratade lite själv. Helt okej för min del.

1 kommentar:

Iréne JB sa...

Du har en fin hårfärg (eller åtminstone hade, den kan ju ha ändrats). Jag borde också komma iväg till frisören. Har alldeles för långt hår nu. Ska försöka ringa i morgon.