onsdag, augusti 10, 2011

Heja mig!

Duktig Sara har varit på gymmet idag! Och det var bara en trevlig upplevelse (förutom kaoset att ta sig dit genom vägbygget och kratern utanför). Personalen var oerhört trevlig, visade runt, förklarade allt och erbjöd hjälp och stället är verkligen fräscht. Ok, jag kanske har sett finare omklädningsrum men själva lokalerna för övrigt var fina, ljusa och trevliga. Och maskinerna verkar detsamma. Nu tog jag min flykt till konditionsmaskinerna och höll mig där under hela tiden. Den jag sysselsatte mig med hade till och med inbyggd kalluftsfläkt som drog igång just som svetten började rinna (dvs rätt tidigt).

Nästa gång ska jag nog be om en mer utförlig genomgång av konditionsmaskinerna men just idag ville jag greja lite själv för att känna in mig. Och det kommer nog bli bra det där förhållandet mellan mig och USM. Och snart har ju halva bekantskapskretsen kort där så jag lär inte behöva känna mig ensam...

2 kommentarer:

Corina sa...

Det jag uppskattade på IKSU spa var den date med personlig tränare som ingick i kortet när jag skaffade detta. Han gick igenom allt ordentligt och hjälpte mig utforma ett program som passar just mig ! Dessutom är det verkligen trevligt där och rent och snyggt och inte allt för överbefolkat heller. Trivs utmärkt vilket jag tvivlade på innan då jag tidigare endast varit på extravaganza som behagade gå i konkurs mitt i mitt viktnedgångsprogram :(

Sara sa...

Det låter lite som min uppleelse av USM. Här ingår också instruktion och hjälp med program vad jag förstått och det känns i allmänhet mer trivsamt än förra stället, även om jag gillade det den lite opretentiösa stämningen där. Till synende och sist gillar jag nog ordning, reda och service mer än det.