tisdag, augusti 02, 2011

Full fart framåt

Sådärja. Tillbaka i stan och försöker ignorera röran i lägenheten. Det får bli en annan dag. Idag tänker jag luncha med M och Simon, göra ett par ärenden på stan (jag ska köpa möbeltassar samt något mer som jag redan glömt...) och sen försöka vila till mig lite inför jobbnatten. Nu är det bara en natt och jag har för avsikt att vända igen dygnet sen så jag kanske inte måste sova tokmycket idag.

Det är f.ö bättre med det susande huvudet idag. Inte helt smärtfritt men betydligt bättre. Och det känns vettigt att jobba inatt, inte minst eftersom det sen är långledighet som gäller. Jag har aldrig tidigare haft vett att vara rädd på jobbet och vill inte bli det nu heller. Så då är det nog upp i sadeln som gäller.

Nu ska jag bara komma på vad grej nummer två jag skulle köpa var för något...

Inga kommentarer: