lördag, augusti 06, 2011

Det här med jeansköp

På tal om jeans måste jag säga att jag var sjukt imponerad av den kunniga mannen i butiken igår. Jag kom in, kikade lite och bad sen halvt motvilligt om hjälp i vad jag trodde nästintill var 'mission impossible'. "Jag vet att jag hittar jeans du kommer att gilla", sa han optimistiskt, gav mig tre par varav två jag alltså hade med mig till kassan en stund senare. Impad!

Edit efter kommentar: Klart jag ska göra reklam! Butiken var JC i Kungspassagen och killen heter enligt uppgift Chris.

4 kommentarer:

Iréne JB sa...

Borde kanske också köpa jeans. Har två par som jag varvar mellan. Ett par i tvätten och ett par på mej. Har ett par tre-fjärdedels också, men de funkar ju inte under vintern. Det är bara det att jag tycker att det är så himla tråkigt att handla kläder.

Unknown sa...

Du sa inte vilken butik detta underverk till kille jobbar. Med flit eller?

Sara sa...

Irene: Nä det är inte roligt, men desto bättre om man kan fixa mer än ett par samtidigt så man står sig ett tag.

AKE: Hm, nej inte med flit. Har lagt till det nu. Kan rekommendera ett besök!

Iréne JB sa...

Så det är till Ume man ska åka för att köpa jeans :) Synd bara att det är så långt.