fredag, mars 20, 2009

Uppdatering

Nu har jag varit sådär ovanligt tyst igen. Men det har varit stökiga nätter på jobbet så jag har varit mer eller mindre manglad när jag kommit hem. Och stöket tycks kunna hålla i sig. Små förändringar kan innebära mycket på mitt jobb. Nu tisslas och tasslas det om andra förändringar också, i organisationen och i vad för slags boende som ska erbjudas så jag gissar att vi inte sett de sista varslen än. Ett nytt jobb står verkligen högst på önskelistan för min del, men jag har ingen lust att förlora det jag har innan den önskan uppfyllts.

Nu ska duscha bort heminevrin-stanken jag har på armarna och sen tokdäcka i sängen och sova djupt och länge. Trots att jag ska vaka av. Jag är verkligen mör i kroppen. Drygt 50 timmars nattjobb på en vecka sätter sina spår. Ikväll är det planerat after work med Anna och Ulrika. Jag hoppas att jag orkar leverera så pass. Vi får se. Det vore hemskt trevligt.

Inga kommentarer: