fredag, mars 06, 2009

Världens sämsta inspiratör

Lite brist på inspiration och ork får erkännas. Inte ens nyheterna går jag igång på idag. Lillasyster har önskat filmkväll med smoothies och några hyllmeter chips och jag är helt med på den båten, även om jag egentligen känner att jag borde aktivera oss mera. Hon ser lite uttråkad ut stackarn där hon sitter vid sin dator och spelar spel. Eller ja, hon överlever nog. Imorgon, hoppas vi att det bli mer fart på den här tanten.

Ska jag vara riktigt ärlig (och plötsligt privat) har jag menskramper från helvetet och det tar musten ur allt just nu. Och höll mig vaken inatt. Det är såna stunder man vill söva katterna och skapa ett levande bälte av dem att ha kring midjan. Men det kan man ju inte. Vanlig värmekudde får duga, även om den svalnar på ett sätt som en varm, gosig katt inte gör...

Inga kommentarer: