lördag, mars 21, 2009

Buggar och huvudvärk

Argn, dessa buggar! Nästan klart nu med det "lilla projektet". Skönt som tusan. Jag fattar fortfarande inte helt den konstiga logiken i phpbb3 (2:an fixade jag däremot helt själv, betydligt mer logiskt, enligt mitt sätt att tänka), men nu har vi varit tre, nästan fyra halvförvirrade hjärnor som kanske lyckats lösa de sista problemen. Vi får se. Bara vi kommer förbi buggen ska det nog lösa sig.

Huvudvärken vill iaf inte släppa. Blir tokig snart. Nu är dessutom alla värktabletter slut så jag har börjat ge mig på de receptbelagda jag hade kvar sen då jag hade inflammation i käkbenet. De är inte superstarka så det är nog ingen fara. Ska försöka lägga mig en stund i soffan i väntan på bugfixen och se om det blir bättre. Det verkar konstigt nog inte ljus- eller ljudrelaterat nåt särskilt. Kanske bara huvudet som håller på att trilla av...

Inga kommentarer: