tisdag, mars 10, 2009

Krasslig

Usch, jag känner mig lite smårisig. Rasslig i halsen, öm i kroppen och allmänt lite låg. Känner mig småirriterad dessutom, utan att riktigt veta varför, men det är väl så när man inte mår bra. Förhoppningsvis är jag fit for fight till helgen igen när det är jobb. Har inte direkt råd att undgå helg-ob i tre dagar så det är bara att försöka pigga på sig.

Vet inte vad jag vill göra ikväll. Borde göra lite uppdateringar i registret, svara på lite mejl och annat sånt där. Men vi får se. Skulle mest av allt bara ligga i soffan med trevligt sällskap och se lättsam film och bli pillad i håret. Oddsen ser dåliga ut dock.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sara kan vi få en kommentar till Centerpartiets kvinnopolitik (kallar den kvinnopolitik eftersom den inte är värd att kallas "jämställdhetspolitik")

Se bara vilket arrangemang de organiserade för Internationella Kvinnodagen.

http://www.svenskbladet.se/sverige/index.php?alias=centerpartiet_anordnade_stjartnyp_pa_kvinnodagen.html