tisdag, mars 03, 2009

Mellan två jobbnätter

Som vanligt när jag jobbar blir det inte mycket bloggat. Och kanske ännu mindre nu när lillasyster är på besök. Men idag har hon åkt till sin kompis i Robertsfors tills på torsdag och då är jag ledig igen så att jag kan ägna henne lite mer tid. Igår kväll var det Mattias som fick leka tonårsförälder, men det verkar bara ha gått bra, precis som vanligt. Idag har han fått ledigt.

Det var en väldigt strulig natt igen på jobbet. Känns som att det är allt mer åt det hållet just nu. Lite skröpligt är det på sina håll. På båda avdelningarna. Hoppas att det blir lite lugnare inatt, framför allt att alla får må bra, det var inte riktigt så natten som var.

Jag hade tänkt hinna köra åtminstone någon maskin i tvättstugan före jobbet, kanske lite optimistiskt att tro att det ska hinna torka också, men jag försöker. Jag har skjutit på tvättandet ett tag nu så det börjar bli lite kris.

Inga kommentarer: